Abstract:
Історико-культурні процеси, які охопили країну, вимагають зміни правил гри на культурному, мистецькому, економічному та соціальному фронті. Адже зміни загальної картини художнього світу формують особливий зв’язок мистецтва і всієї культурної сфери. Такі тенденції сприяють появі нових форм і можливостей для поширення творів мистецтва у таких закладах як музеї, виставки, арт-проекти, бібліотеки, театри, художні галереї і ін.. Провідною функцією такої діяльності сьогодні є задоволення потреби людини у самоактуалізації, що відображається у емоційній, інтелектуальній або духовній складових особистості. Виставкова діяльність є вкрай важливою, оскільки надає можливості людям бути обізнаним у аспектах культурних та художніх явищ, як отриманих у спадок так і набутих.
Актуальність дослідження цього напряму в науці полягає в тому, що креативність у діяльності мистецьких установ є інноваційним методом управління, що відповідає вимогам часу, тому вивчення стратегій управління креативністю сучасних художніх галерей обумовило вибір теми кваліфікаційної роботи «Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter».
У першому розділі розглядаються стратегії управління креативністю як складової креативних індустрій;здійснено аналіз функціонування художніх галерей на території України.
У другому розділі здійснено характеристику діяльності художньої галереї PinchukArtCenter; здійснено аналіз впливу креативних стратегій управління на діяльність художньої галереї PinchukArtCenter в умовах воєнного стану.
У третьому розділі розглянуто міжнародний досвід стратегій управління художніми галереями; запропоновано рекомендації удосконалення стратегій управління креативністю художньої галереї PinchukArtCenter під час воєнного стану.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у відповідності наукового дослідження сучасним потребам суспільства, науки та практики, а також у дослідженні стратегії управління креативністю художньої галереї PinchukArtCenter під час воєнного стану.
Description:
Усов, А. С. Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Усов ; керівник роботи О. В. Сизоненко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 65 с.