IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Усов, А. С.
dc.date.accessioned 2023-07-13T13:31:03Z
dc.date.available 2023-07-13T13:31:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28466
dc.description Усов, А. С. Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Усов ; керівник роботи О. В. Сизоненко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 65 с. uk_UA
dc.description.abstract Історико-культурні процеси, які охопили країну, вимагають зміни правил гри на культурному, мистецькому, економічному та соціальному фронті. Адже зміни загальної картини художнього світу формують особливий зв’язок мистецтва і всієї культурної сфери. Такі тенденції сприяють появі нових форм і можливостей для поширення творів мистецтва у таких закладах як музеї, виставки, арт-проекти, бібліотеки, театри, художні галереї і ін.. Провідною функцією такої діяльності сьогодні є задоволення потреби людини у самоактуалізації, що відображається у емоційній, інтелектуальній або духовній складових особистості. Виставкова діяльність є вкрай важливою, оскільки надає можливості людям бути обізнаним у аспектах культурних та художніх явищ, як отриманих у спадок так і набутих. Актуальність дослідження цього напряму в науці полягає в тому, що креативність у діяльності мистецьких установ є інноваційним методом управління, що відповідає вимогам часу, тому вивчення стратегій управління креативністю сучасних художніх галерей обумовило вибір теми кваліфікаційної роботи «Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter». У першому розділі розглядаються стратегії управління креативністю як складової креативних індустрій;здійснено аналіз функціонування художніх галерей на території України. У другому розділі здійснено характеристику діяльності художньої галереї PinchukArtCenter; здійснено аналіз впливу креативних стратегій управління на діяльність художньої галереї PinchukArtCenter в умовах воєнного стану. У третьому розділі розглянуто міжнародний досвід стратегій управління художніми галереями; запропоновано рекомендації удосконалення стратегій управління креативністю художньої галереї PinchukArtCenter під час воєнного стану. Наукова новизна одержаних результатів полягає у відповідності наукового дослідження сучасним потребам суспільства, науки та практики, а також у дослідженні стратегії управління креативністю художньої галереї PinchukArtCenter під час воєнного стану. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів uk_UA
dc.subject креативний менеджмент uk_UA
dc.subject управління креативністю uk_UA
dc.subject виставкова діяльність uk_UA
dc.subject художня галерея uk_UA
dc.subject діяльність художньої галереї uk_UA
dc.subject арт-центр uk_UA
dc.subject creative management uk_UA
dc.subject creativity management uk_UA
dc.subject exhibition activities uk_UA
dc.subject art gallery uk_UA
dc.subject activities of an art gallery uk_UA
dc.subject art center uk_UA
dc.title Розробка стратегій управління креативністю під час воєнного стану на прикладі художньої галереї PinchukArtCenter uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 Historical and cultural processes that have engulfed the country necessitate changes in the rules of the game in the cultural, artistic, economic, and social spheres. This is because changes in the overall artistic landscape shape a unique connection between art and the entire cultural sphere. Such trends contribute to the emergence of new forms and opportunities for the dissemination of artworks in institutions such as museums, exhibitions, art projects, libraries, theaters, art galleries, and more. The leading function of such activities today is to satisfy the individual's need for self-actualization, which is reflected in the emotional, intellectual, or spiritual dimensions of one's personality. Exhibition activities are of utmost importance as they provide people with opportunities to be informed about cultural and artistic phenomena, whether inherited or acquired. The relevance of research in this field lies in the fact that creativity in the activities of artistic institutions is an innovative management method that meets the demands of the time. Therefore, the study of creativity management strategies in contemporary art galleries led to the selection of the thesis topic "Development of Creativity Management Strategies during a State of War: A Case Study of PinchukArtCenter Art Gallery." The first chapter discusses creativity management strategies as components of creative industries and analyzes the functioning of art galleries in Ukraine. The second chapter provides a characterization of the activities of PinchukArtCenter Art Gallery and analyzes the impact of creative management strategies on the gallery's operations during a state of war. The third chapter examines international experience in managing art galleries, proposes recommendations for improving creativity management strategies at PinchukArtCenter Art Gallery during a state of war. The scientific novelty of the obtained results lies in the alignment of the research with the contemporary needs of society, science, and practice, as well as in the investigation of creativity management strategies at PinchukArtCenter Art Gallery during a state of war. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record