Abstract:
Об’єкт розробки кваліфікаційної роботи – ігровий рушій на С++ з використанням OpenGL.
Результатом роботи є реалізація таких можливостей застосунку:
− створювати власну сцену з об’єктами;
− задавати об’єктам правила руху, зіткнень та взаємодії один з одним;
− задавати об’єктам графічне представлення (колір або текстуру);
− задавати об’єктам властивості та моделювати їх фізичну поведінку.
У результаті розробки рушій є набором програмних бібліотек, тому для розробки ігор з його допомогою необхідно мати комп’ютер зі встановленим компілятором мови програмування С++. У залежності від складності створюваної гри можлива потреба у наявності дискретного графічного процесору для прискореної апаратної обробки графіки.
Реалізація ігрового рушія була виконана виключно за допомогою мови програмування С++, а також std – її стандартної бібліотеки. Для реалізації графічного відображення інформації було використано бібліотеку OpenGL. При створенні системи ігрового рушія використовувався інструментальний засіб Microsoft Visual Studio.
Подальша розробка ігрового рушія може бути направлена на покращення аспектів фізики, зіткнень між об’єктами та створення більш широкого функціоналу для відображення двовимірної графіки, так само як і на покращення рендерингу тривимірної графіки та постефектів, наприклад, розмиття (blur) чи засвічення (bloom). Також можливо створити підтримку паралельних розрахунків у вигляді compute шейдерів у OpenGL для апаратного прискорення за допомогою графічних процесорах.
Description:
Кучерявенко, М. О. Ігровий рушій на С++ з використанням OpenGL : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / М. О. Кучерявенко ; керівник роботи І. В. Білоус ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 175 с.