Короткий опис(реферат):
Медіапланування – це процес розробки стратегії медіа-комунікацій для
певної організації або бренду. Це означає вибір найбільш ефективних медійних
каналів та інструментів для досягнення мети рекламної кампанії та належне
розподілення бюджету між ними.
Суть медіапланування полягає у розробці та впровадженні стратегії
комунікації, що дозволяє досягти маркетингових цілей через медійні канали та
інструменти. Медіапланування передбачає детальне вивчення цільової
аудиторії та ринку, а також визначення потреб, інтересів та поведінки
споживачів.
Основна мета медіапланування полягає у вивченні потреб цільової
аудиторії та визначенні оптимальних медійних каналів та інструментів для
досягнення маркетингових цілей. Завдання медіапланування полягає у побудові
стратегії комунікації, виборі медійних каналів, розподілі бюджету між ними та
встановленні ефективних метрик оцінки результативності рекламної кампанії.
Контрольна робота є формою самостійної роботи здобувачів вищої
освіти. Мета контрольної роботи – надати здобувачам вищої освіти допомогу в
кращому засвоєнні курсу «Медіапланування», поглибленні теоретичних знань,
набутих під час прослуховування лекцій і самостійної роботи, формуванні не-
обхідних практичних навичок з медіапланування.
Для виконання контрольної роботи рекомендується користуватися
фаховою літературою, інформацією з періодичних видань, статистичними
даними, а також самостійно підібраними офіційними інформаційними
джерелами.
При написанні контрольної роботи необхідно враховувати такі загальні
вимоги: дотримання принципів академічної доброчесності; відповідність
орфографічним та граматичним правилам; відповідність вимогам до
оформлення текстової документації; послідовність та простота викладення
матеріалу роботи; дотримання єдності та відповідності використовуваної
термінології загальновизнаним у науковій літературі та встановленим
стандартним вимогам.
Виконання контрольної роботи дає можливість здобувачу вищої освіти
навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами,
реферувати матеріали періодичної літератури, глибше вивчати основні
проблеми медіапланування і на підставі цього робити самостійні теоретичні й
практичні висновки та рекомендації.
Суть розробки, основні результати:
Медіапланування : метод. вказ. до виконання контрол. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню «бакалавр» / уклад. І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 24 с.