IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проблема адаптації майбутніх соціальних працівників до умов навчання в закладах вищої освіти

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Риженко, К. Д.
dc.date.accessioned 2023-08-03T11:39:36Z
dc.date.available 2023-08-03T11:39:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28704
dc.description Риженко, К. Д. Проблема адаптації майбутніх соціальних працівників до умов навчання в закладах вищої освіти : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / К. Д. Риженко ; керівник роботи Т. М. Децюк ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2023. – 85 с. uk_UA
dc.description.abstract Зростаюча необхідність у фахівцях соціальної сфери ставить перед закладами вищої освіти завдання підготовки кваліфікованих фахівців, здатних ефективно функціонувати у сучасному соціальному середовищі. Однак, процес навчання вищої освіти може стати складним для студентів, які обирають соціальну сферу, через ряд особливостей цього процесу та специфіку професійної діяльності. Дана кваліфікаційна робота вивчає проблеми, які можуть виникнути у майбутніх соціальних працівників під час навчання в закладах вищої освіти, включаючи високу емоційну напруженість, перевантаження інформацією, вимоги до самостійності та професійної відповідальності. Робота розглядає також різні стратегії адаптації, які можуть допомогти студентам соціальної сфери пристосуватися до навчального процесу більш успішно. Дослідження базується на поєднанні теоретичного аналізу науково- дослідної літератури та порівняльного аналізу вітчизняного та зарубіжного досвіду організації заходів, що сприяють кращій адаптації до умов навчання в закладах вищої освіти. Теоретичні методи дослідження дозволили виявити основні проблеми адаптації майбутніх соціальних працівників, порівняльний метод та систематизація даних допомогли розробити рекомендації для поліпшення процесу навчання соціальних працівників. Основні результати бакалаврського дослідження можуть бути використані як основа для подальшого розвитку навчальних програм та практик. У першому розділі кваліфікаційної роботи було проведено аналіз наукової літератури, розкрито сутність понять «адаптація» та «адаптаційний процес», висвітлено основні чинники, що впливають на процес адаптації та проблеми організаційного процесу адаптації майбутніх соціальних працівників до умов навчання в закладах вищої освіти, зроблено відповідні висновки. Другий розділ містить в собі порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду організації заходів, що сприяють кращій адаптації до умов навчання в закладах вищої освіти майбутніх соціальних працівників. Разом із цим, на основі проведеного збору та аналізу даних, нами розроблено рекомендації та поради щодо інтеграції існуючого досвіду успішної адаптації майбутніх соціальних працівників до умов навчання в закладах вищої освіти зарубіжних країн у вітчизняну практику. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject чинники uk_UA
dc.subject адаптаційний процес uk_UA
dc.subject організаційний процес uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject factors uk_UA
dc.subject adaptation process uk_UA
dc.subject organizational process uk_UA
dc.subject professional preparation uk_UA
dc.title Проблема адаптації майбутніх соціальних працівників до умов навчання в закладах вищої освіти uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The increasing demand for social service professionals poses a challenge for higher education institutions to prepare qualified experts capable of effectively functioning in the modern social environment. However, the process of higher education can become challenging for students opting for the social sphere due to several factors inherent to this process and the specifics of professional practice. This qualification paper explores the problems that future social workers may encounter during their education in higher education institutions, including high emotional stress, information overload, demands for independence, and professional responsibility. The paper also examines various adaptation strategies that can help social sphere students adapt more successfully to the learning process. The research is based on a combination of theoretical analysis of scientific literature and a comparative analysis of domestic and international experiences in organizing measures that facilitate better adaptation to the conditions of education in higher education institutions. The theoretical research methods allowed for identifying the main problems of future social workers' adaptation, while the comparative method and data systematization helped develop recommendations for improving the education process for social workers. The main results of the bachelor's research can serve as a foundation for further development of educational programs and practices. The first chapter of the qualification paper presents an analysis of scientific literature, revealing the essence of the concepts of "adaptation" and "adaptation process." It highlights the main factors influencing the adaptation process and the problems of organizational adaptation faced by future social workers in theThe second chapter provides a comparative analysis of domestic and international experiences in organizing measures that facilitate better adaptation to the conditions of education in higher education institutions for future social workers. Based on the collected and analyzed data, recommendations and advice are developed regarding the integration of successful adaptation experiences of future social workers to the conditions of education in higher education institutions in foreign countries into domestic practice. conditions of higher education. The corresponding conclusions are drawn. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record