ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T11:45:09Z
dc.date.available 2023-09-14T11:45:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28820
dc.description Lysenko, I. V. Tone of voice a brand's and its impact on business / I. V. Lysenko // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. праць XІV Міжнарод. наук.-практ. конференції (м. Полтава, 09 грудня 2021 р.). – Полтава : Полтавська політехніка, 2021. – С. 39-41. uk_UA
dc.description.abstract Like the brands themselves, branding trends need to be updated from time to time so as not to lose touch with reality. Branding trends that once seemed modern and advanced are suddenly becoming obsolete. To stay relevant to your audience in the new year, you should consider the main trends. Today’s customers are very picky, they have little to surprise, so you should not have high hopes for a hype slogan and a bright logo. In order to touch the heart of the audience you need to speak to her in one language. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Полтава : Полтавська політехніка uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject communication uk_UA
dc.subject trends uk_UA
dc.subject brand voice uk_UA
dc.subject tone of voice uk_UA
dc.title Tone of voice a brand's and its impact on business uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу