IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Використання штучного інтелекту як сучасного інструмента маркетингу

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинович, А. С.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T12:19:32Z
dc.date.available 2023-09-14T12:19:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28822
dc.description Мартинович, А. С. Використання штучного інтелекту як сучасного інструмента маркетингу / А. С. Мартинович ; наук. керівник І. В., Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) :.тези доповідей ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 237-239. uk_UA
dc.description.abstract Штучний інтелект (ШІ), є однією з найбільш вагомих сучасних технологій, які доступні людству. Вона входить до складових топ рішень для бізнесу у 2022 2023 роках та обіцяє докорінно змінити світ, який ми знаємо сьогодні. Компанії, які планують активно розвиватися та не відставати від конкурентів, не можуть залишатися осторонь таких трансформацій. Ми можемо навіть не усвідомлювати те, що стикаємося зі штучним інтелектом майже щодня, адже він присутній у всіх сферах життя соціальні мережі, додатки, пошукові системи, Google карти тощо. Ця технологія використовується вже протягом багатьох років, однак можна сказати, що вона все ще знаходиться на початковій стадії розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Використання штучного інтелекту як сучасного інструмента маркетингу uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу