Короткий опис(реферат):
В Україні багато підприємств досить повільно вдосконалюють технологію та організацію
виробництва, рідко модернізують обладнання та не завжди мають достатніх коштів для
придбання нового.
Попри великий виробничий потенціал вітчизняних підприємств, випуск конкурентоспроможної продукції зростає низькими темпами. Це не дозволяє розширювати ринки збуту
та збільшувати продажі. Як результат, маємо невеликі прибутки й незначні внески в
економічний розвиток країни.
Тому необхідно значно прискорити процес створення та впровадження у виробництво
сучасної продукції, за короткий час досягти максимального випуску інноваційних товарів та
послуг. Розв’язанню цієї проблеми сприяє регулярна реконструкція підприємств та
модернізація виробництва.
Суть розробки, основні результати:
Лисенко, І. В. Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І. В. Лисенко //Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2021) : тези доповідей ІІ Міжнаро. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 17 грудня 2021 р.) : у 2 ч. Ч. ІI. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 7-8.