dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-19T08:47:34Z |
|
dc.date.available |
2023-09-19T08:47:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28837 |
|
dc.description |
Лисенко, І. В. Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах : Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник наук. праць XIX (XXXI) Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16 - 17 берез. 2023 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во Політехніка, 2023. – С. 56-57. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності
маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на
впровадження інноваційних продуктів та послуг.
Маркетинг інновацій є ключовим чинником успіху компаній в індустрії. Для ефективного
використання потенціалу новітніх технологій та забезпечення конкурентоспроможності на ринку, компанії
повинні розробляти та впроваджувати інноваційні продукти та послуги. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |