IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-19T08:47:34Z
dc.date.available 2023-09-19T08:47:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28837
dc.description Лисенко, І. В. Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах : Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник наук. праць XIX (XXXI) Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16 - 17 берез. 2023 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во Політехніка, 2023. – С. 56-57. uk_UA
dc.description.abstract В умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на впровадження інноваційних продуктів та послуг. Маркетинг інновацій є ключовим чинником успіху компаній в індустрії. Для ефективного використання потенціалу новітніх технологій та забезпечення конкурентоспроможності на ринку, компанії повинні розробляти та впроваджувати інноваційні продукти та послуги. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського uk_UA
dc.title Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record