Короткий опис(реферат):
Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах знаходити альтернативні варіанти для просування бренду та бізнесу. В епоху нескінченних маркетингових змін складно встежити за новинками, рухатися у напрямку масових світових тенденцій. Маркетинг активно розвивається, попри пандемію чи інші виклики сучасності.
Суть розробки, основні результати:
Гавриш, Н. О. Сучасні тренди маркетингової політики / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : тези доповідей ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 239-241.