Короткий опис(реферат):
Метою навчальної дисципліни ««Товарно-інноваційна політика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно основних положень, методів та механізмів формування товарної інноваційної політики підприємств та формування знань і навичок стосовно обґрунтування маркетингових рішень в процесі стратегічного планування інноваційного процесу для створення комерційно вигідних нових товарів.
Завдання курсу «Товарна інноваційна політика» спрямовані на поглиблення теоретичної та аналітичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завдання дисципліни полягає в тому, щоб розкрити: наукові засади маркетингу продуктових інновацій; методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; способи використання сучасних методів, прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обгрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам.
Суть розробки, основні результати:
Товарна інноваційна політика : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів вищ. освіти друг. (магістер.) рівня освіт.-проф. програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 27 с.