IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Товарна інноваційна політика : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2023-10-10T08:54:26Z
dc.date.available 2023-10-10T08:54:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28872
dc.description Товарна інноваційна політика : конспект лекцій для здобувачів вищ. освіти друг. (магістер.) рівня освіт.-проф. програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л .В., Бабаченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 44 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою дисципліни «Товарна інноваційна політика» є вивчення головних напрямків розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів. Її зміст повинен надати майбутнім фахівцям достатніх знань із базових положень товарної інноваційної політики, показати необхідність і ефективність широкого застосування результатів наукових досліджень, технологічно гнучких виробництв, засобів сучасного маркетингу, нововведень у створенні нових видів товарів. Завдання курсу «Товарна інноваційна політика» спрямовані на поглиблення теоретичної та аналітичної підготовки здобувачів вищої освіти. Завдання дисципліни полягає в тому, щоб розкрити: наукові засади маркетингу продуктових інновацій; методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів; способи використання сучасних методів, прийомів генерування ідей, функціонально-економічного обгрунтування відповідності нових товарів ринковим вимогам. Послідовне та ґрунтовне опрацювання навчальних модулів дозволить здобувачами сформувати уміння, навички та здатність використовувати отримані знання у конкретних умовах і нових ситуаціях. У методичних вказівках подано теоретичний матеріал за окремими темами дисципліни, які пов'язані із забезпеченням циклічних процесів створення та реалізації нового товару, призначеного для задоволення потреб споживачів і досягнення стратегічних і тактичних цілей підприємства. Це допоможе здобувачам вищої освіти оволодіти методами планування та розроблення нового товару, функціонально-економічного обґрунтування інноваційного продукту, умінням використовувати сучасні методи та прийоми генерування ідей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Товарна інноваційна політика : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Маркетинг» спеціальності «075 Маркетинг» всіх форм навчання uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record