IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління іміджем та брендинг територій : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійченко, І. М.
dc.contributor.author Дітковська, М. Ю.
dc.date.accessioned 2024-01-05T09:48:35Z
dc.date.available 2024-01-05T09:48:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29151
dc.description Управління іміджем та брендинг територій : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчання / уклад. : І. М. Олійченко, М. Ю. Дітковська. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 106 с. uk_UA
dc.description.abstract У сучасному урбанізованому світі роль міст у житті людства важко переоцінити, усі основні події життя суспільства, так чи інакше, відбуваються саме у містах. Причому міста стають не просто місцем проживання і діяльності людей, а повноправними учасниками подій як на рівні країни, так і всього світу. В умовах загострення конкуренції природні умови й вигідне географічне положення вже не є основними факторами привабливості території. У боротьбі за присутність міжнародних компаній, висококваліфікованих працівників і туристів країни, регіони і міста ведуть активну діяльність із зміцнення позицій у напрямку так званих м’яких (якісних) факторів. У зв’язку з цим стратегії економічного розвитку багатьох європейських міст наприкінці XX століття все частіше стали базуватися на маркетингових засадах. Стало популярним таке поняття, як «бренд міста» та «імідж міста», головною метою яких є підвищення його конкурентоспроможності. Багато дослідників пропонують розглядати місто як геотовар, який має певну цінність для його «споживачів», різних суб’єктів соціально-економічних взаємодій. Унаслідок цього постає проблема формування позитивного іміджу міста в уявленні різних груп споживачів його послуг. Для здійснення самоконтролю студентами, а також для контролю їх знань з боку викладачів запропоновано відповісти на контрольні запитання практичних завдань. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Управління іміджем та брендинг територій : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчання uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу