IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:17:15Z
dc.date.available 2024-01-09T09:17:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29178
dc.description Маркетинговий менеджмент : метод. вказ. до самост. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 32 с. uk_UA
dc.description.abstract Маркетинговий менеджмент охоплює повний цикл управління маркетинговою діяльністю, який включає аналіз можливостей ринку, вибір цільових ринків, позиціонування товару, створення маркетингової стратегії підприємства, розробку комплексу маркетингу, структурування маркетингових програм та контроль за їх реалізацією. Управління маркетингом стає критично важливим для бізнесу, оскільки воно дозволяє компанії визначити найперспективніші ринкові сегменти і розробити ефективні маркетингові стратегії для їх завоювання. «Маркетинговий менеджмент» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Маркетинговий менеджмент» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Основними завданнями дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є: - вивчення системи методів та алгоритмів управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; - вивчення маркетингового планування, організаційної структури маркетингових підрозділів, контролю і аналізу маркетингової діяльності; - забезпечення засвоєння вмінь пошуку напрямків і резервів удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства; - формування вміння використовувати набуті знання у практичній діяльності. В процесі вивчення курсу надзвичайно важлива роль приділяється самостійній роботі здобувачів вищої освіти. Самостійне вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент» не лише поглиблює компетенції здобувача вищої освіти, але й сприяє формуванню його навичок роботи з літературними джерелами, розвитку креативного мислення та використанню отриманих знань. Окрім того, власна праця здобувачів вищої освіти під час вивчення кожної теми дисципліни є одним із важливих методів активного навчання. Це навчально-методичне видання призначене для сприяння самостійному вивченню дисципліни здобувачами вищої освіти. Методичні вказівки містять план дисципліни, вказівки щодо самостійного вивчення матеріалу по кожній темі, тести, завдання, питання для самоперевірки та перелік рекомендованої літератури. Процес вивчення дисципліни "Маркетинговий менеджмент" завершується складанням іспиту, який передбачений навчальним планом підготовки магістрів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу