IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:22:44Z
dc.date.available 2024-01-09T09:22:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29179
dc.description Маркетинговий менеджмент : метод. вказ. до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 25 с. uk_UA
dc.description.abstract Маркетинговий менеджмент охоплює всі аспекти управління маркетинговою діяльністю: проведення аналізу ринкових можливостей, вибір цільових сегментів ринку, визначення позиціонування товару на ринку, розробку маркетингової стратегії компанії, створення комплексу маркетингу, формування програм маркетингу та здійснення контролю над реалізацією маркетингових програм. Управління маркетинговою діяльністю є надзвичайно важливою для бізнесу, оскільки воно допомагає підприємству визначити найбільш перспективні ринкові сегменти, розробити та впровадити ефективні маркетингові стратегії. «Маркетинговий менеджмент» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра та формує у здобувачів вищої освіти (ЗВО) вміння та навички застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта. Згідно навчального плану, ЗВО зобов'язані виконати індивідуальну розрахунково-графічну роботу (РГР) в межах навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент». Головною метою РГР є самостійне освоєння конкретної частини навчальної програми, її систематизація, поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які ЗВО отримали під час лекцій та практичних занять. Це завдання також забезпечує розвиток навичок самостійної роботи, допомагаючи ЗВО практично застосовувати отримані знання у реальних завданнях. Під час виконання РГР, здобувач вищої освіти повинен глибоко ознайомитися з теоретичним матеріалом, провести самостійний аналіз інформаційних джерел щодо обраної проблеми (наукову літературу, довідкові документи, нормативно-правові акти, статистичну інформацію тощо). Виконання РГР передбачає вирішення двох завдань теоретичного характеру та одного практичного завдання. Відповіді на теоретичні питання РГР повинні бути обґрунтовані, структуровані, лаконічно викладені та відображати зміст проблеми на підставі аналізу різних джерел. Практичне завдання спрямоване на вирішення конкретної задачі з однієї з тем дисципліни. Під час виконання практичного завдання необхідно послідовно описати виконані кроки, враховуючи запитання, поставлені в завданні. В кінці кожного завдання РГР необхідно надати висновок (підсумок результатів та висловити власну думку). РГР слід виконувати самостійно, дотримуючись норм академічної доброчесності, та подавати в електронному форматі через платформу E-learning (Moodle). РГР є необхідною частиною самостійної роботи ЗВО. У разі відсутності РГР або якщо завдання виконані частково й неякісно (оцінка менше 60% від максимальної кількості балів), ЗВО не буде допущений до екзамену. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу