IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:30:48Z
dc.date.available 2024-01-09T09:30:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29180
dc.description Маркетинговий менеджмент : метод. вказ. до практич. занять для здобувачів друг. (магістерс.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 43 с. uk_UA
dc.description.abstract Маркетинговий менеджмент охоплює весь процес управління маркетинговою діяльністю: аналіз ринкових можливостей, відбір цільових ринків, позиціонування товару на ринку, розробка маркетингової стратегії фірми, комплексу маркетингу, програм маркетингу, контроль реалізація маркетингових програм. Управління маркетингом важливе для бізнесу, оскільки воно допомагає компанії визначити найбільш перспективні сегменти ринку, а також розробити та впровадити ефективні маркетингові стратегії. «Маркетинговий менеджмент» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Маркетинговий менеджмент» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу