IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Рекламний креатив : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:39:08Z
dc.date.available 2024-01-09T09:39:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29181
dc.description Рекламний креатив : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 39 с. uk_UA
dc.description.abstract Креатив у рекламі є процесом творчої діяльності, який використовує інноваційні ідеї, методи та форми для підтримки товарів та брендів. Його головна перевага полягає в тому, що така реклама краще залишається в пам'яті, успішно співвідноситься з конкретним брендом, ефективно привертає та утримує увагу цільової аудиторії. «Рекламний креатив» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» 4 другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Рекламний креатив» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосування креативу в рекламі та у сфері маркетингових комунікації. Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний креатив» є ознайомлення ЗВО з основами застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Рекламний креатив : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу