IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Рекламний креатив : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2024-01-09T09:45:37Z
dc.date.available 2024-01-09T09:45:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29182
dc.description Рекламний креатив : метод. вказ. до виконання розрах.-граф. роботи для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 16 с. uk_UA
dc.description.abstract Креатив у рекламі представляє собою творчий процес, в якому використовуються новаторські концепції, методи та форми для сприяння продажу товарів та зміцнення бренду. Його ключовою перевагою є той факт, що креативну рекламу легше запам'ятати, вона створює позитивні асоціації із конкретним брендом і допомагає привертати та утримувати увагу цільової аудиторії. «Рекламний креатив» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Рекламний креатив» формує у здобувачів вищої освіти (ЗВО) вміння та навички застосування креативу в рекламі та у сфері маркетингових комунікації. Згідно навчального плану, ЗВО зобов'язані виконати індивідуальну розрахунково-графічну роботу (РГР) в межах навчальної дисципліни «Рекламний креатив». Головною метою РГР є самостійне освоєння конкретної частини навчальної програми, її систематизація, поглиблення, узагальнення та закріплення знань, які ЗВО отримали під час лекцій та практичних занять. Це завдання також забезпечує розвиток навичок самостійної роботи, допомагаючи ЗВО практично застосовувати отримані знання у реальних завданнях. Під час виконання РГР, здобувач вищої освіти повинен глибоко ознайомитися з теоретичним матеріалом, провести самостійний аналіз інформаційних джерел щодо обраної проблеми (наукову літературу, довідкові документи, нормативно-правові акти, статистичну інформацію тощо). Виконання РГР передбачає вирішення двох завдань теоретичного характеру та одного практичного завдання. Відповіді на теоретичні питання РГР повинні бути обґрунтовані, структуровані, лаконічно викладені та відображати зміст проблеми на підставі аналізу різних джерел. Практичне завдання спрямоване на вирішення конкретної задачі з однієї з тем дисципліни. Під час виконання практичного завдання необхідно послідовно описати виконані кроки, враховуючи запитання, поставлені в завданні. В кінці кожного завдання РГР необхідно надати висновок (підсумок результатів та висловити власну думку). РГР слід виконувати самостійно, дотримуючись норм академічної доброчесності, та подавати в електронному форматі через платформу E-learning (Moodle). РГР є необхідною частиною самостійної роботи ЗВО. У разі відсутності РГР або якщо завдання виконані частково й неякісно (оцінка менше 60% від максимальної кількості балів), ЗВО не буде допущений до заліку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Рекламний креатив : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу