dc.description.abstract |
Креатив у рекламі ‒ це процес творчої роботи, в якому використовуються новаторські ідеї, методи та форми для підтримки товарів і брендів. Основна перевага цього підходу полягає в тому, що така реклама краще запам'ятовується, успішно асоціюється з конкретним брендом і ефективно привертає та утримує увагу цільової аудиторії.
«Рекламний креатив» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра.
Курс «Рекламний креатив» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосування креативу в рекламі та у сфері маркетингових комунікації.
Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний креатив» є ознайомлення ЗВО з основами застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній.
Основними завданнями дисципліни «Рекламний креатив» є:
- формування у ЗВО системи всебічних знань про сутність, базові принципи та технології рекламного креативу;
- набуття вмінь і практичних навичок самостійної розробки рекламних звернень та побудови рекламних кампаній;
- формування знань про специфіку та принципи рекламного дизайну;
- формування вміння використовувати набуті знання у практичній діяльності.
В процесі вивчення курсу надзвичайно важлива роль приділяється самостійній роботі здобувачів вищої освіти. Самостійне вивчення дисципліни «Рекламний креатив» не лише поглиблює компетенції здобувача вищої освіти, але й сприяє формуванню його навичок роботи з літературними джерелами, розвитку креативного мислення та використанню отриманих знань. Окрім того, власна праця здобувачів вищої освіти під час вивчення кожної теми дисципліни є одним із важливих методів активного навчання.
Це навчально-методичне видання призначене для сприяння самостійному вивченню дисципліни здобувачами вищої освіти. Методичні вказівки містять план дисципліни, вказівки щодо самостійного вивчення матеріалу по кожній темі, тести, завдання, питання для самоперевірки та перелік рекомендованої літератури. Процес вивчення дисципліни «Рекламний креатив» завершується складанням заліку, який передбачений навчальним планом підготовки магістрів. |
uk_UA |