Короткий опис(реферат):
Актуальність теми дослідження визначається етапом глибинних перетворень в Україні, що змінює не тільки сам освітній процес, але й особистість студента, його систему цінностей та ціннісних орієнтацій, вимагає від них позитивного ставлення до професії, усвідомленої ідентифікації з майбутньою професійною діяльністю, емоційної стабільності та чіткої перспективи бажаної прогнозованості розвитку особистості. Це призводить до необхідності дослідження процесу формування професійної ідентифікації на етапі фахової підготовки.
В першому розділі здійснено теоретичний аналіз основних теоретичних підходів та методологічних засад дослідження понять «ідентифікація», «ідентичність», «професійна ідентифікація». Визначено компоненти професійної ідентифікації, котрі варто досліджувати на процесуальному рівні, оскільки сучасні трансформаційні процеси в Україні, пов’язані з воєнним станом значно загострили процес професійної ідентифікації.
В другому розділі проаналізовано студентство і молодь як елементи соціальної структури суспільства, охарактеризовані основні підходи до розуміння молоді, визначено особливості соціальної ситуації, в якій вони перебувають, а також розглянуто процес формування професійної ідентифікації і його структуру.
Третій розділ описує загальні принципи проведення власного емпіричного дослідження процесу формування професійної ідентифікації студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану та отримані результати. Розроблено комплексну програму тренінгових занять з професійної ідентифікації студентів гуманітарного профілю на етапі професійного навчання в умовах воєнного стану.
Суть розробки, основні результати:
Піддубна, Ю. В. Професійна ідентифікація студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану : випускна кваліфікаційна робота : 053 "Психологія бізнесу" / Ю. В. Піддубна ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра Психології і креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 130 с.