IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Професійна ідентифікація студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Піддубна, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-01-10T13:41:25Z
dc.date.available 2024-01-10T13:41:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29210
dc.description Піддубна, Ю. В. Професійна ідентифікація студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану : випускна кваліфікаційна робота : 053 "Психологія бізнесу" / Ю. В. Піддубна ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра Психології і креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 130 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження визначається етапом глибинних перетворень в Україні, що змінює не тільки сам освітній процес, але й особистість студента, його систему цінностей та ціннісних орієнтацій, вимагає від них позитивного ставлення до професії, усвідомленої ідентифікації з майбутньою професійною діяльністю, емоційної стабільності та чіткої перспективи бажаної прогнозованості розвитку особистості. Це призводить до необхідності дослідження процесу формування професійної ідентифікації на етапі фахової підготовки. В першому розділі здійснено теоретичний аналіз основних теоретичних підходів та методологічних засад дослідження понять «ідентифікація», «ідентичність», «професійна ідентифікація». Визначено компоненти професійної ідентифікації, котрі варто досліджувати на процесуальному рівні, оскільки сучасні трансформаційні процеси в Україні, пов’язані з воєнним станом значно загострили процес професійної ідентифікації. В другому розділі проаналізовано студентство і молодь як елементи соціальної структури суспільства, охарактеризовані основні підходи до розуміння молоді, визначено особливості соціальної ситуації, в якій вони перебувають, а також розглянуто процес формування професійної ідентифікації і його структуру. Третій розділ описує загальні принципи проведення власного емпіричного дослідження процесу формування професійної ідентифікації студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану та отримані результати. Розроблено комплексну програму тренінгових занять з професійної ідентифікації студентів гуманітарного профілю на етапі професійного навчання в умовах воєнного стану. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject ідентифікація uk_UA
dc.subject ідентичність uk_UA
dc.subject професійна ідентифікація uk_UA
dc.subject студентство uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject цінності uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.subject identification uk_UA
dc.subject identity uk_UA
dc.subject professional identification uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject youth uk_UA
dc.subject values uk_UA
dc.subject martial law uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.title Професійна ідентифікація студентів гуманітарного профілю в умовах воєнного стану uk_UA
dc.title.alternative Professional Identification of humanities Students in the Conditions of Martial Law uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The relevance of the research topic is determined by the stage of profound transformations in Ukraine, which changes not only the educational process itself, but also the student's personality, his/her system of values and value orientations, requires them to have a positive attitude towards the profession, conscious identification with future professional activity, emotional stability and a clear perspective of the desired predictability of personal development. This leads to the need to study the process of forming professional identification at the stage of professional training. The first section provides a theoretical analysis of the main theoretical approaches and methodological foundations of the study of the concepts of "identification", "identity", "professional identification". The author identifies the components of professional identification that should be studied at the procedural level, since the current transformation processes in Ukraine related to martial law have significantly exacerbated the process of professional identification. The second section analyses students and young people as elements of the social structure of society, describes the main approaches to understanding young people, identifies the peculiarities of the social situation in which they find themselves, and examines the process of forming professional identification and its structure. The third section describes the general principles of conducting an empirical study of the process of forming humanities students' professional identification under martial law and the results obtained. A comprehensive training programme of professional identification of humanities students at the stage of professional training under martial law has been developed. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу