Короткий опис(реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз».
Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз».
Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження.
В першому розділі досліджено теоретичні основи процесу надання послуг, охарактеризована система чинників сервісного обслуговування споживачів, визначено показники та стандарти обслуговування споживачів.
В другому розділі проведена оцінка рівня обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз» та проаналізовано стан якості надання послуг та обслуговування споживачів підприємства, досліджено чинники, які впливають на якість обслуговування ТОВ «Мастергаз».
В третьому розділі досліджено зарубіжний досвід підвищення якості обслуговування споживачів, розроблено план оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз» та надано прогноз ефективності запропонованих заходів.
Суть розробки, основні результати:
Іващенко, В. В. Напрями оптимізації процесу надання послуг ТОВ «Мастергаз» та підвищення якості обслуговування споживачів в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. В. Іващенко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 87 с.