Abstract:
Об’єкт дослідження
процес формування клієнтоорієнтованого
підходу.
Предмет дослідження
сукупність теоретичних та практичних аспектів
щодо розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень.
Метою роботи
є обґрунтування теоретичних та практичних засад щодо
розвитку клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень.
Методи дослідження
у процесі виконання роботи були використані
такі методи дослідження: порівняння, систематизація та узагальнення, метод
індукції та дедукції, графічні, власні спостереження.
В першому розділі було визначено зміст та етапи розвитку
клієнтоорієнтованого підходу на підприємстві; розкрито поняття
«клієнтоорієнтованість» в якості інструменту формування конкурентних
переваг компанії; було охарактеризовано основні етари формування
кл ієнтоорієнтованого підходу на підприємстві.
В другому розділі здійснено загальну характеристику діяльності
кав’ярні; досліджено технології, технологічні процеси і методи організації
виробництва та збуту продукції у кав'ярні; було оцінено конкурентні позиції
кав'ярні та її продукції на ринку. Крім то го було виявлено, що кав’ярня має
нерозвинену програму лояльності та визначено, що існує потріба у
вдосконаленні клієетоорієнтованого підходу.
В третьому розділі було досліджено досвід розвитку
клієнтоорієнтованості підприємства на зарубіжних ринках та можливість його
адаптації до українських компаній, зокрема для використання
клієнтоорієнтованого підходу в кав’ярні; розглянуто напрями використан ня
клієнторієнтованої стратегії в кав’ярні черех розширення програми лояльності
для відвідувачів.
Description:
Репій, В. Л. Розвиток клієнторієнтованого підходу в діяльності мережі кав’ярень «Краш кава» : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / В. Л. Репій ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 84 с.