IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування стратегічного набору ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, О. С.
dc.date.accessioned 2024-01-22T12:47:05Z
dc.date.available 2024-01-22T12:47:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29331
dc.description Романенко, О. С. Формування стратегічного набору ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / О. С. Романенко ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 78 с. uk_UA
dc.description.abstract З плином часу зростає попит на ефективні та швидкі послуги експрес-доставки, що робить цей сегмент ринку дедалі важливішим для багатьох підприємств і споживачів. Конкуренція на ринку експрес-доставок посилюється, і дослідження конкурентоспроможності може надати ключові відомості для розуміння динаміки ринку, стратегій конкурентів та можливостей вдосконалення власного підходу. Об’єкт дослідження – процес формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта». Предмет дослідження – актуальні напрямки формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта». Метою роботи є дослідження проблем та узагальнення знань щодо формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта». Методи дослідження – конкретно-пошуковий і логіко-синтетичний (для збору, аналізу, систематизації та узагальнення положень Інтернет ресурсу та науково-методичної, довідкової літератури); системно-структурний (для систематизації наукових фактів про конкурентоспроможність підприємства); теоретично-узагальнюючий і метод інтерпретації (для формулювання й обґрунтування висновків за результатами вивчення даної теми). Кваліфікаційна робота присвячена визначенню стратегічного набору факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Визначено ключові фактори конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто методи оцінки конкурентоспроможності підприємств. Оцінено механізм підвищення конкурентоспроможності. Надано загально характеристику підприємства ТОВ «Нова Пошта». Проведено аналіз інтенсивності конкуренції та ринкового оточення ТОВ «Нова Пошта». Оцінено передумови стратегічного розвитку ТОВ «Нова Пошта» на конкурентному ринку. Розглянуто стратегічний набір ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова пошта». Сформульовано шляхи конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» в контексті реалізації принципів стратегії сталого розвитку. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject конкурентні переваги uk_UA
dc.subject експрес-доставка uk_UA
dc.subject поштово-логістичні послуги uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject сталий розвиток uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject competitive advantages uk_UA
dc.subject express delivery uk_UA
dc.subject postal and logistics services uk_UA
dc.subject e-commerce uk_UA
dc.subject sustainable development uk_UA
dc.title Формування стратегічного набору ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» uk_UA
dc.title.alternative Formation of a strategic set of key competitiveness factors of «Nova Poshta» LLC uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 With the passage of time, the demand for efficient and fast express delivery services is increasing, which makes this segment of the market increasingly important for many businesses and consumers. Competition in the express delivery market is intensifying, and competitiveness research can provide key insights into understanding market dynamics, competitor strategies, and opportunities to improve one's own approach. Object of research – the process of forming competitive advantages and increasing the competitiveness of the company «Nova Poshta» LLC. Subject of research – current trends in the formation of competitive advantages and increasing the competitiveness of the company «Nova Poshta» LLC. The purpose of the work is to research problems and generalize knowledge regarding the formation of competitive advantages and increasing the competitiveness of the LLC «Nova Poshta» enterprise. The research methods – specific-search and logical-synthetic (for collecting, analyzing, systematizing and generalizing the provisions of the Internet resource and scientific-methodical, reference literature); systematically-structural (for the systematization of scientific facts about the competitiveness of the enterprise); theoretically-generalizing and interpretation method (for formulating and justification of conclusions based on the results of studying this topic). The qualification work is dedicated to determining the strategic set of competitiveness factors of «Nova Poshta» LLC. The key factors of the enterprise's competitiveness have been determined. The methods of assessing the competitiveness of enterprises are considered. The mechanism of increasing competitiveness was evaluated. A general description of the «Nova Poshta» LLC enterprise is given. An analysis of the intensity of competition and the market environment of «Nova Poshta» LLC was carried out. The prerequisites for the strategic development of «Nova Poshta» LLC in the competitive market have been evaluated. The strategic set of key factors of competitiveness of «Nova Poshta» LLC is considered. The ways of competitiveness of «Nova Poshta» LLC in the context of implementation of the principles of the sustainable development strategy are formulated. An assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу