Abstract:
Метою даної роботи є дослідження та аналіз можливостей штучного інтелекту у роботі графічного дизайнера для визначення можливостей та обмежень даної технології у професійній діяльності.
Ключові слова: графічний дизайн, фірмовий стиль, штучний інтелект.
Об’єкт дослідження: штучний інтелект у розробці фірмового стилю.
Предмет дослідження: вплив та можливості використання штучного інтелекту у роботі графічного дизайнера, включаючи автоматизацію рутинних завдань, створення графічних елементів, обробку зображень та покращення якості дизайну.
Дослідження також охоплює вплив штучного інтелекту на творчий процес дизайнера та можливості збереження часу та зусиль завдяки використанню даної технології. Апробація роботи виконана на прикладі підприємства «Семидар», де використано інструменти штучного інтелекту для розробки фірмового стилю.
Description:
Корзаченко, Ю. П. Особливості використання штучного інтелекту в розробці фірмового стилю та айдентики : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн" / Ю. П. Корзаченко ; керівник роботи О. І. Пономаревська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2023. – 73 с.