IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Особливості використання штучного інтелекту в розробці фірмового стилю та айдентики

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Корзаченко, Ю. П.
dc.date.accessioned 2024-01-24T10:56:22Z
dc.date.available 2024-01-24T10:56:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29357
dc.description Корзаченко, Ю. П. Особливості використання штучного інтелекту в розробці фірмового стилю та айдентики : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн" / Ю. П. Корзаченко ; керівник роботи О. І. Пономаревська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної роботи є дослідження та аналіз можливостей штучного інтелекту у роботі графічного дизайнера для визначення можливостей та обмежень даної технології у професійній діяльності. Ключові слова: графічний дизайн, фірмовий стиль, штучний інтелект. Об’єкт дослідження: штучний інтелект у розробці фірмового стилю. Предмет дослідження: вплив та можливості використання штучного інтелекту у роботі графічного дизайнера, включаючи автоматизацію рутинних завдань, створення графічних елементів, обробку зображень та покращення якості дизайну. Дослідження також охоплює вплив штучного інтелекту на творчий процес дизайнера та можливості збереження часу та зусиль завдяки використанню даної технології. Апробація роботи виконана на прикладі підприємства «Семидар», де використано інструменти штучного інтелекту для розробки фірмового стилю. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Особливості використання штучного інтелекту в розробці фірмового стилю та айдентики uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of using artificial intelligence in the development of corporate style and identity uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The method of this work is research and analysis of the possibilities of artificial intelligence in the work of a graphic designer to determine the possibilities and limitations of this technology in professional activity. Keywords: graphic design, corporate style, artificial intelligence. Object of research: artificial intelligence in the development of corporate style. The subject of research: the impact and possibilities of using artificial intelligence in the work of a graphic designer, including automation of routine tasks, creation of graphic elements, image processing and improvement of design quality. The study also covers the impact of artificial intelligence on the creative process of the designer and the possibility of saving time and effort through the use of this technology. Approbation of the work performed on the example of the «Semidar» enterprise, where artificial intelligence tools are used to develop a corporate style. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record