Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади стратегії просування бізнесу в digital-середовищі та розроблено практичні рекомендації щодо формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі.
У першому розділі розглянуто поняття та основні інструменти digital-середовища; сутність та особливості стратегії просування підприємства на В2В ринку; вплив digital-середовища на формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку.
Другий розділ містить визначення місця підприємства на В2В ринку, аналіз зовнішнього середовища ТОВ «Чернігівський автозавод» та оцінку стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі.
У третьому розділі обґрунтовано основні напрями алгоритму формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі та рекомендації щодо розширення присутності підприємства у digital-середовищі.
Суть розробки, основні результати:
Срібна, А. В. Формування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Срібна ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 89 с.