Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто актуальну проблему в сфері цифрового маркетингу, зосереджуючись на використанні соціальних мереж як ефективного інструменту SMM (Social Media Marketing). В роботі детально висвітлено теоретичні та методичні аспекти використання SMM, враховуючи сучасні тенденції в цифровому маркетингу.
Перший розділ роботи присвячено теоретичним і практичним аспектам SMM. Визначено сутність та структуру стратегії SMM, а також досліджено процес формування та реалізації маркетингової стратегії за допомогою соціальних мереж. Проведено аналіз методичних підходів до впровадження та оптимізації стратегій SMM для досягнення максимальної ефективності в діджитал-маркетингу.
Другий розділ фокусується на практичних аспектах застосування SMM на матеріалах компанії eSputnik. Проведено аналіз економічного та фінансового стану компанії, визначено чинники зовнішнього середовища, які впливають на її діяльність, та оцінено результати використання SMM в реалізації маркетингових стратегій.
У третьому розділі подано конкретні пропозиції щодо стратегій реалізації SMM для підприємства eSputnik. Запропоновано основні напрями стратегії та розглянуто можливості диверсифікації через створення нових продуктів. Розроблено план маркетингових заходів для успішної реалізації стратегії SMM, спрямованої на збільшення впливу компанії на цифровому ринку та підвищення її конкурентоспроможності.
Суть розробки, основні результати:
Тачкіна, В. О. Особливості використання SMM як ефективного інструменту digital-маркетингу (на матеріалах ТОВ "eSputnik") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / В. О. Тачкіна ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 63 с.