Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена процесам впровадження маркетингу в практику діяльності малого бізнесу з метою його розвитку.
У першому розділі розглянуто сутність маркетингу у малому бізнесу, охарактеризовані особливості планування, визначені основні інструменти сприяння розвитку діяльності.
Другий розділ присвячений аналізу господарської діяльності салону штор. Розглянуто конкурентну ситуацію на локальному ринку м. Чернігів, досліджені особливості цільового ринку.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію маркетингу для ФОП Шатило Т.В., розроблений план маркетингу, обґрунтовується ефективність заходів.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства.
Description:
Шатило, Д. М. Використання маркетингу для розвитку малого підприємства з виробництва текстильних виробів” (на матеріалах ФОП Шатило Т. В.) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Д. М.Шатило ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 86 с.