IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

В2В маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації»

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2024-02-20T13:46:34Z
dc.date.available 2024-02-20T13:46:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29594
dc.description В2В маркетинг : метод. вказ. до виконання курс. роботи для здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» / уклад.: Л. В. Бабаченко, А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» 2024. - 38 с. uk_UA
dc.description.abstract Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між різними господарюючими суб’єктами, які здійснюються у межах галузі чи території. В2В маркетинг є сучасним каталізатором економічного розвитку, оскільки забезпечує як на рівні країни, так і на рівні окремого підприємства вирішення взаємопов’язаних завдань По-перше, він може бути використаний як ефективний інструмент вибору стратегії економічного розвитку і напряму структурної перебудови в умовах обмежених природних, фінансових і трудових ресурсів. По-друге, В2В маркетинг здатний сприяти вдосконаленню економічної та соціальної системи за рахунок здійснення контролю за трендами попиту та пропозиції, які мають місце в певних галузях чи сферах діяльності. Важливим етапом вивчення дисципліни «В2В маркетинг» є підготовка курсової роботи. Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері В2В маркетингу, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства та обгрунтування маркетингових рішень. Крім того, курсова робота дозволяє здійснити контроль за самостійною роботою здобувачів вищої освіти і оцінити підготовку майбутніх фахівців. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title В2В маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record