dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-20T13:46:34Z |
|
dc.date.available |
2024-02-20T13:46:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29594 |
|
dc.description |
В2В маркетинг : метод. вказ. до виконання курс. роботи для здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» / уклад.: Л. В. Бабаченко, А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» 2024. - 38 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між різними господарюючими суб’єктами, які здійснюються у межах галузі чи території.
В2В маркетинг є сучасним каталізатором економічного розвитку, оскільки забезпечує як на рівні країни, так і на рівні окремого підприємства вирішення взаємопов’язаних завдань По-перше, він може бути використаний як ефективний інструмент вибору стратегії економічного розвитку і напряму структурної перебудови в умовах обмежених природних, фінансових і трудових ресурсів. По-друге, В2В маркетинг здатний сприяти вдосконаленню економічної та соціальної системи за рахунок здійснення контролю за трендами попиту та пропозиції, які мають місце в певних галузях чи сферах діяльності.
Важливим етапом вивчення дисципліни «В2В маркетинг» є підготовка курсової роботи.
Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері В2В маркетингу, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства та обгрунтування маркетингових рішень.
Крім того, курсова робота дозволяє здійснити контроль за самостійною роботою здобувачів вищої освіти і оцінити підготовку майбутніх фахівців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
В2В маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |