Короткий опис(реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження
Суть розробки, основні результати:
Підлісна, О. Ю. Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / О. Ю. Підлісна ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 83 с.