IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підлісна, О. Ю.
dc.date.accessioned 2024-02-28T12:45:58Z
dc.date.available 2024-02-28T12:45:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29687
dc.description Підлісна, О. Ю. Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / О. Ю. Підлісна ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528». Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528». Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528». Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject персонал uk_UA
dc.subject управління персоналом uk_UA
dc.subject стимулювання uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject кадрове забезпечення uk_UA
dc.subject оптимізація надання послуг uk_UA
dc.subject обслуговування споживачів uk_UA
dc.subject personnel uk_UA
dc.subject personnel management uk_UA
dc.subject stimulation uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject human resources uk_UA
dc.subject optimization of service provision uk_UA
dc.subject customer service uk_UA
dc.title Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of the qualification work is to optimize the process of providing services and improve the quality of service to consumers of the ATP-2528 KP. The object of the study is the process of optimizing the process of providing services and improving the quality of service to consumers of KP "ATP-2528". The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of optimizing the process of service provision and improving the quality of service to consumers of KP "ATP-2528". To implement the established tasks, apply the laws of dialectics and general scientific methods, among them analysis and synthesis - for detailing the subject of research; the method of theoretical logical generalization - for determining the theoretical foundations and trends of the problem, justifying the need to apply new scientific approaches to the subject of research uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу