dc.contributor.author |
Підлісна, О. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-28T12:45:58Z |
|
dc.date.available |
2024-02-28T12:45:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29687 |
|
dc.description |
Підлісна, О. Ю. Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / О. Ю. Підлісна ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 83 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів КП «АТП-2528».
Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
персонал |
uk_UA |
dc.subject |
управління персоналом |
uk_UA |
dc.subject |
стимулювання |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
кадрове забезпечення |
uk_UA |
dc.subject |
оптимізація надання послуг |
uk_UA |
dc.subject |
обслуговування споживачів |
uk_UA |
dc.subject |
personnel |
uk_UA |
dc.subject |
personnel management |
uk_UA |
dc.subject |
stimulation |
uk_UA |
dc.subject |
motivation |
uk_UA |
dc.subject |
human resources |
uk_UA |
dc.subject |
optimization of service provision |
uk_UA |
dc.subject |
customer service |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи удосконалення системи мотивації персоналу підприємства в сучасних умовах |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The purpose of the qualification work is to optimize the process of providing services and improve the quality of service to consumers of the ATP-2528 KP.
The object of the study is the process of optimizing the process of providing services and improving the quality of service to consumers of KP "ATP-2528".
The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of optimizing the process of service provision and improving the quality of service to consumers of KP "ATP-2528".
To implement the established tasks, apply the laws of dialectics and general scientific methods, among them analysis and synthesis - for detailing the subject of research; the method of theoretical logical generalization - for determining the theoretical foundations and trends of the problem, justifying the need to apply new scientific approaches to the subject of research |
uk_UA |