Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження менеджменту маркетингової діяльності підприємства та шляхи його удосконалення в умовах посилення процесів євроінтеграції. Об’єктом дослідження виступає менеджмент маркетингової діяльності підприємства та шляхи його удосконалення в умовах посилення процесів євроінтеграції (на прикладі ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»). Предметом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня».
Методи дослідження – системний, узагальнення, систематизації, статистичного аналізу, порівняльного аналізу та таблично-графічний метод.
Практичне значення отриманих результатів полягає в можливості використання запропонованих заходів підтримувати високий стандарт якості продукції та забезпечувати конкурентоспроможність компанії в умовах нестабільності. У цілому, запропоновані стратегії є важливими для підтримання стабільності та розвитку у важких умовах воєнного конфлікту. Однак необхідно продовжувати моніторити ситуацію, адаптувати стратегії до нових умов та розширювати набір інструментів для управління ризиками та забезпечення успішної реалізації стратегій в умовах невизначеності.
Description:
Кичуга, П. М. Шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / П. М. Кичуга ; керівник роботи В. Г. Маргасова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 90 с.