IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ за темою "enterprise"

ISSN 2415-363X

Перегляд НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ за темою "enterprise"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Клінцов, Л. М.; Гур’єв, В. І. (Чернігів : ЧНТУ, 2017)
    Проаналізовано характер зміни динаміки кількості підприємств України з 2010 по 2015 роки. Показано, що для якісного опису динаміки зміни кількості підприємств необхідно відокремити малі і мікро малі підприємства. Проведено ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Олифіренко, Ю. І.; Повна, С. В.; Біланенко, О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022)
    У статті розглянуто основні засади сучасного розвитку цифрового маркетингу й логістики при управлінні підприємством. Сформовано особливості розвитку маркетингових технологій та логістики в Індустрії 4.0. Обґрунтовано ...