dc.contributor.author |
Шакун, Н. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-10T11:13:04Z |
|
dc.date.available |
2024-05-10T11:13:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30122 |
|
dc.description |
Шакун, Н. В. Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу
економіки / Н. В. Шакун // Стратегічні орієнтири сталого розвитку в Україні та світі : зб. тез доп. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. молод. учених (м. Чернігів, 21 квіт. 2023 р.). –
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 437-439. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність філософського обґрунтування креативності та творчості зумовлена потребою відповіді науковців і практиків на виклики глобалізації, модернізації, цифровізації сучасного суспільства. Під впливом вищезгаданих процесів змінюються конфігурація сучасного соціального простору, характер і форми людського буття у світі та способи освоєння світу людиною. Більше того, докорінної трансформації зазнає уявлення про чинники людської діяльності, адже сьогодні стає зрозуміло, що саме творча діяльність є основою інновацій у соціальній, економічній, політичній, духовній сферах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
економіка |
uk_UA |
dc.subject |
креативність |
uk_UA |
dc.subject |
креативні індустрії |
uk_UA |
dc.subject |
ресурс |
uk_UA |
dc.subject |
філософія |
uk_UA |
dc.title |
Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |