IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шакун, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-05-10T11:13:04Z
dc.date.available 2024-05-10T11:13:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30122
dc.description Шакун, Н. В. Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки / Н. В. Шакун // Стратегічні орієнтири сталого розвитку в Україні та світі : зб. тез доп. ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. молод. учених (м. Чернігів, 21 квіт. 2023 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 437-439. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність філософського обґрунтування креативності та творчості зумовлена потребою відповіді науковців і практиків на виклики глобалізації, модернізації, цифровізації сучасного суспільства. Під впливом вищезгаданих процесів змінюються конфігурація сучасного соціального простору, характер і форми людського буття у світі та способи освоєння світу людиною. Більше того, докорінної трансформації зазнає уявлення про чинники людської діяльності, адже сьогодні стає зрозуміло, що саме творча діяльність є основою інновацій у соціальній, економічній, політичній, духовній сферах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject економіка uk_UA
dc.subject креативність uk_UA
dc.subject креативні індустрії uk_UA
dc.subject ресурс uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.title Філософсько-методологічні засади дослідження креативності як ресурсу економіки uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу