IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.contributor.author Луцька, А. А.
dc.date.accessioned 2024-06-11T08:15:59Z
dc.date.available 2024-06-11T08:15:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30264
dc.description Рябова, Т. А. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / Т. А . Рябова, А. А. Луцька // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 232-243. uk_UA
dc.description.abstract Характерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому необхідною є низка заходів щодо забезпечення стійких конкурентних переваг вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і світових ринках. У довгостроковій перспективі виживання і розвиток підприємства залежать від здатності своєчасно передбачити зміни на ринку і відповідним чином адаптувати свою структуру і зміст портфеля продукції. Щоб бути ефективним, таке стратегічне мислення має бути системним і націленим на «підприємство майбутнього», на підготовку дій, які забезпечать бажані результати. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ uk_UA
dc.title Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record