dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.contributor.author |
Луцька, А. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-11T08:15:59Z |
|
dc.date.available |
2024-06-11T08:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30264 |
|
dc.description |
Рябова, Т. А. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / Т. А . Рябова, А. А. Луцька // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 232-243. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Характерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення
відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу
міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому
необхідною є низка заходів щодо забезпечення стійких конкурентних переваг
вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і світових ринках.
У довгостроковій перспективі виживання і розвиток підприємства
залежать від здатності своєчасно передбачити зміни на ринку і відповідним
чином адаптувати свою структуру і зміст портфеля продукції. Щоб бути
ефективним, таке стратегічне мислення має бути системним і націленим на
«підприємство майбутнього», на підготовку дій, які забезпечать бажані
результати. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
uk_UA |
dc.title |
Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств |
uk_UA |
dc.type |
Book chapter |
uk_UA |