Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із сучасними правилами, принципами, схемами побудови рекламних звернень і ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Основними завданнями дисципліни є: вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингового менеджменту; набуття практичних навичок розв'язання конкретних маркетингових завдань; формування умінь творчого пошуку резервів ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомлення з теорією і практикою рекламного менеджменту; - навчити розв'язувати та аналізувати ...
Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри ...
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
Практичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування ...
Практичні заняття з менеджменту дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних ...
Практичні заняття з маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними.
У статті досліджено проблеми досягнення ефективності туристичної діяльності та розвитку міжнародної туристичної діяльності. Розглянуті основні фактори, що стримують розвиток туристичної сфери в Україні. Основними перешкодами ...
У статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.(Чернігів : ЧДІЕУ, 2011)
У статті розглядаються особливості поведінки підприємств у процесі споживання. Досліджуються пове-
дінкові закономірності розвитку споживання на рівні підприємств.
У статті розглядаються проблеми маркетингової методології сучасного етапу розвитку маркетингу. Досліджуються особливості поведінки індивідуальних та організованих споживачів.