Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
In order to evaluate the effectiveness of advertising in tourism, it is proposed to separately evaluate
the economic and communicative aspects. Economic efficiency is determined by the ratio of results
from the advertising ...
Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А.(2023)
The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В.(2022)
Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization
of various spheres of interaction and the globalization of relationships and
technology. As a result, new uses of well-known ...
The modern environment is characterized by the high speed of business processes,
increased competition, increased requirements, and differentiation of consumer needs, and increasing
complexity of technology, especially ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із сучасними правилами, принципами, схемами побудови рекламних звернень і ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Основними завданнями дисципліни є: вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингового менеджменту; набуття практичних навичок розв'язання конкретних маркетингових завдань; формування умінь творчого пошуку резервів ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомлення з теорією і практикою рекламного менеджменту; - навчити розв'язувати та аналізувати ...
Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри ...
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
Практичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування ...
Практичні заняття з менеджменту дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних ...
Практичні заняття з маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними.
У статті досліджено проблеми досягнення ефективності туристичної діяльності та розвитку міжнародної туристичної діяльності. Розглянуті основні фактори, що стримують розвиток туристичної сфери в Україні. Основними перешкодами ...
У статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...