dc.contributor.author |
Обломей, І. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-06-28T11:09:59Z |
|
dc.date.available |
2024-06-28T11:09:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/30331 |
|
dc.description |
Обломей, І. М. Комунікативна компетентність майбутніх фахівців соціальної роботи : випускна кваліфікаційна робота : 231 «Соціальна робота» / І. М. Обломей ; керівник роботи Г. Л. Чепурна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 105 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У даній роботі розглядається комунікативна компетентність як одна з
ключових професійно-важливих якостей майбутніх фахівців соціальної сфери. В
теоретичній частині дослідження аналізуються різні підходи до визначення
комунікативної компетентності, виявляючи її багатокомпонентність. Особлива
увага приділяється важливості цієї компетентності для ефективної взаємодії
соціальних працівників з вразливими категоріями населення, надання їм
допомоги, ефекти взаємодіяти з учасниками професійної діяльності.
Емпіричне дослідження, проведене серед студентів, які навчаються за
напрямком «Соціальна робота», дало можливість виявити, що більшість
респондентів мають середній рівень комунікативної толерантності, а значна
частина усвідомлює важливість цієї компетентності для своєї майбутньої
професійної діяльності.
На основі отриманих даних розроблено тренінгову програму з розвитку
комунікативної компетентності майбутніх фахівці соціальної роботи, метою якої
є розвиток та вдосконалення комунікативної компетентності у студентів, які
навчаються за напрямком «Соціальна робота». Зокрема, тренінг спрямований на
покращення навичок встановлення контакту, розуміння себе та інших,
ефективного слухання, самопізнання та самоактуалізації, а також на розширення
творчих здібностей. Розвинути рефлексію, здатність до емпатії, довіру,
доброзичливість.
Дослідження підтверджує важливість комунікативної компетентності для
соціальних працівників і пропонує шляхи її розвитку, що дозволить підвищити
якість соціальних послуг та ефективність професійної діяльності в цій сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативна толерантність |
uk_UA |
dc.subject |
професійна риса соціальних працівників |
uk_UA |
dc.subject |
сформованість комунікативної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
усвідомлення комунікативної компетентності |
uk_UA |
dc.title |
Комунікативна компетентність майбутніх фахівців соціальної роботи |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
This article considers communication competence as one of the key
professionally important qualities of future social workers. The theoretical part of the
study analyses different approaches to the definition of communication competence,
revealing its multicomponent nature. Particular attention is paid to the importance of
this competence for the effective interaction of social workers with vulnerable
categories of the population, providing them with assistance, and the effect of
interaction with participants in professional activities.
An empirical study conducted among students studying in the field of social
work revealed that most respondents have an average level of communicative
tolerance, and a significant number of them are aware of the importance of this
competence for their future professional activities.
Based on the obtained data, a training program has been developed to enhance
the communicative competence of future social work professionals, aimed at
developing and improving the communicative skills of students studying in the field of
"Social Work". Specifically, the training aims to enhance skills in establishing contact,
understanding oneself and others, effective listening, self-awareness, and selfactualization, as well as to broaden creative abilities. It seeks to develop reflection,
empathy, trust, and friendliness.
The study confirms the importance of communication competence for social
workers and suggests ways to develop it, which will improve the quality of social
services and the effectiveness of professional activities in this area. |
uk_UA |