Abstract:
У розділах 1-2 запропоновано кінематичну структуру верстата та визначені числа зубів зубчастих коліс для коробки швидкостей. Запропонована схема встановлення шпиндельного вузла верстата.
У розділах 3-5 спроектовані та визначені основні розміри для торцевої фрези, шириною 80мм, з числом зубців: 6. Також спроектовано захисний шолом, довжиною: 295мм, шириною: 190мм, та висотою: 260мм. Спроектовано та розраховано подрібнювач стружки, проведено статичне дослідження основного валу.
У розділі 6 представлена технологія виготовлення торцевої фрези.
Description:
Кеденко, В. Р. Модернізація приводу головного руху вертикально-фрезерного верстата 6Р13Ф3. Розробка різального інструмента та засобів індивідуального захисту : випускна кваліфікаційна робота : 133 «Галузеве машинобудування» / В. Р. Кеденко ; керівник роботи Н. М. Сіра ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудівництва. – Чернігів, 2024. – 76 с.