IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Кластерний метод як інструмент маркетингового забезпечення молокопереробної галузі при адаптації до вимог СОТ

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T20:13:18Z
dc.date.available 2015-09-22T20:13:18Z
dc.date.issued 2012-05-16
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5216
dc.description Пшенична Т. М. Кластерний метод як інструмент маркетингового забезпечення молокопереробної галузі при адаптації до вимог СОТ / Т. М. Пшенична // Маркетинг у третьому тисячолітті: V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених, (м. Донецьк, 16 травня 2012 р) : Зб. тез наук. доповідей. – Донецьк : ДНУЕіТ ім. М.Туган-Барановського, 2012. – ч.2.– С. 56-58 (0,1д.а.) en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Донецьк: ДНУЕіТ ім. М.Туган-Барановського en_US
dc.subject кластерний метод en_US
dc.subject молокопереробна галузь en_US
dc.subject СОТ en_US
dc.title Кластерний метод як інструмент маркетингового забезпечення молокопереробної галузі при адаптації до вимог СОТ en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу