dc.contributor.author |
Острянко, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-23T18:13:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-23T18:13:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276 |
|
dc.description |
Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі : теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. – 2015. - № 1 (9). - С. 166–177. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до
організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому
навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано
авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального
педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності.
Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціаль-ного педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схаракте-ризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№1(9) |
|
dc.subject |
взаємодія |
en_US |
dc.subject |
загальноосвітній навчальний заклад |
en_US |
dc.subject |
координація |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
організація |
en_US |
dc.subject |
соціальний педагог |
en_US |
dc.subject |
суб’єкти соціально-педагогічної діяльності |
en_US |
dc.title |
Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |