Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Острянко, Т. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-09-23T18:13:47Z | |
dc.date.available | 2015-09-23T18:13:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5276 | |
dc.description | Острянко, Т. С. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі : теоретико-методологічний аспект / Т. С. Острянко // Освітологічний дискурс. – 2015. - № 1 (9). - С. 166–177. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціаль-ного педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схаракте-ризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№1(9) | |
dc.subject | взаємодія | en_US |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | en_US |
dc.subject | координація | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | організація | en_US |
dc.subject | соціальний педагог | en_US |
dc.subject | суб’єкти соціально-педагогічної діяльності | en_US |
dc.title | Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі: теоретико-методологічний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |