Короткий опис(реферат):
У статті розкрито зміст соціального супроводу як основи професійної діяльності
соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано значущість умов, які забезпечують здійснення соціального супроводу, окреслено напрямки соціального супроводу. Доведено, що соціальний супровід виховного процесу постає тим основним базовим поняттям, яке містить увесь спектр можливих засобів сприяння соціальному поступу особистості.
Суть розробки, основні результати:
Острянко, Т. С. Вплив супровідної діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу на висхідний соціальний рух особистості / Т. С. Острянко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 11: Соціальна робота. Соціальна педагогіка. - 2012. - Випуск 14. - Частина ІІ. - С. 192-200.