Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петренко, Т. А. | |
dc.date.accessioned | 2015-10-02T13:00:27Z | |
dc.date.available | 2015-10-02T13:00:27Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5773 | |
dc.description | Петренко, Т. А. Окремі питання оцінювання якості дистанційної освіти / Т. А. Петренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 190-192. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню критеріїв оцінювання ефективності процесу дистанційного навчання студентів. Розглянуто три взаємопов'язаних і взаємодіючих аспекти що характеризують результативність дистанційного навчання: педагогічний, економічний і соціальний. Порівняно економічні витрати на навчання студентів за денною та дистанційною формою навчання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; Вип. 113 | |
dc.subject | сучасні інформаційні технології | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | ефективність | en_US |
dc.subject | якість | en_US |
dc.subject | distance education | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | efficiency | en_US |
dc.subject | quality | en_US |
dc.title | Окремі питання оцінювання якості дистанційної освіти | en_US |
dc.title.alternative | Some issues of evaluation of distance education | en_US |
dc.type | Article | en_US |