dc.contributor.author |
Ткач, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-05T11:09:42Z |
|
dc.date.available |
2015-10-05T11:09:42Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5839 |
|
dc.description |
Ткач, Ю. М. Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у вищих навчальних закладах / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2013. - Вип. 39. - С. 22-29. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано питання особистісно орієнтованого навчання загалом. Вказано його витоки, найбільш поширені теорії та означення. Запропоновано модель особистісно орієнтованого навчання у ВНЗ, яка враховує суб'єктний досвід студента. Визначено відмінності особистісно орієтованого та традиційного нав-чання. Перераховано попередні дії викладача та етапи, з яких повинно складатись заняття, для здійснення особистісно орієнтованого навчання. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Донецьк : ДонНУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Вип. 39 |
|
dc.subject |
особистісно орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
математика |
en_US |
dc.subject |
individually focused training |
en_US |
dc.subject |
math in high school |
en_US |
dc.title |
Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у ВНЗ |
en_US |
dc.title.alternative |
Тechnology of individually focused training of mathematics in high school |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |