Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2015-10-05T11:09:42Z | |
dc.date.available | 2015-10-05T11:09:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5839 | |
dc.description | Ткач, Ю. М. Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у вищих навчальних закладах / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2013. - Вип. 39. - С. 22-29. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано питання особистісно орієнтованого навчання загалом. Вказано його витоки, найбільш поширені теорії та означення. Запропоновано модель особистісно орієнтованого навчання у ВНЗ, яка враховує суб'єктний досвід студента. Визначено відмінності особистісно орієтованого та традиційного нав-чання. Перераховано попередні дії викладача та етапи, з яких повинно складатись заняття, для здійснення особистісно орієнтованого навчання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Донецьк : ДонНУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 39 | |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
dc.subject | математика | en_US |
dc.subject | individually focused training | en_US |
dc.subject | math in high school | en_US |
dc.title | Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у ВНЗ | en_US |
dc.title.alternative | Тechnology of individually focused training of mathematics in high school | en_US |
dc.type | Article | en_US |