ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-10-05T11:09:42Z
dc.date.available 2015-10-05T11:09:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5839
dc.description Ткач, Ю. М. Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у вищих навчальних закладах / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження. - 2013. - Вип. 39. - С. 22-29. en_US
dc.description.abstract У статті проаналізовано питання особистісно орієнтованого навчання загалом. Вказано його витоки, найбільш поширені теорії та означення. Запропоновано модель особистісно орієнтованого навчання у ВНЗ, яка враховує суб'єктний досвід студента. Визначено відмінності особистісно орієтованого та традиційного нав-чання. Перераховано попередні дії викладача та етапи, з яких повинно складатись заняття, для здійснення особистісно орієнтованого навчання. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Донецьк : ДонНУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 39
dc.subject особистісно орієнтоване навчання en_US
dc.subject математика en_US
dc.subject individually focused training en_US
dc.subject math in high school en_US
dc.title Технологія особистісно орієнтованого навчання математики у ВНЗ en_US
dc.title.alternative Тechnology of individually focused training of mathematics in high school en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу