dc.contributor.author |
Ткач, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-06T18:30:54Z |
|
dc.date.available |
2015-10-06T18:30:54Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5926 |
|
dc.description |
Ткач, Ю. М. Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ / Ю. М. Ткач // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 44. Ч. 3. - С. 237-244. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено питання реалізації рівневої диференціації у навчанні математики у вищому навчальному закладі. Зазначено, що для реалізації диференційованого навчання математики треба створити систему диференційованих завдань. Виділено рівні диференційованих завдань: мінімальний (обов’язковий), середній та підвищений. Запропоновано систему вправ для диференційованого навчання математики з однієї з тем дисципліни «Вища математика». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Ялта : РВВ КГУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка і психологія;Вип. 44, Ч. 3 |
|
dc.subject |
рівнева диференціація |
en_US |
dc.subject |
евристичне навчання |
en_US |
dc.subject |
level differentiation |
en_US |
dc.subject |
heuristic learning |
en_US |
dc.title |
Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |