Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2015-10-06T18:30:54Z | |
dc.date.available | 2015-10-06T18:30:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5926 | |
dc.description | Ткач, Ю. М. Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ / Ю. М. Ткач // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 44. Ч. 3. - С. 237-244. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання реалізації рівневої диференціації у навчанні математики у вищому навчальному закладі. Зазначено, що для реалізації диференційованого навчання математики треба створити систему диференційованих завдань. Виділено рівні диференційованих завдань: мінімальний (обов’язковий), середній та підвищений. Запропоновано систему вправ для диференційованого навчання математики з однієї з тем дисципліни «Вища математика». | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Ялта : РВВ КГУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія;Вип. 44, Ч. 3 | |
dc.subject | рівнева диференціація | en_US |
dc.subject | евристичне навчання | en_US |
dc.subject | level differentiation | en_US |
dc.subject | heuristic learning | en_US |
dc.title | Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |