ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-10-06T18:30:54Z
dc.date.available 2015-10-06T18:30:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/5926
dc.description Ткач, Ю. М. Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ / Ю. М. Ткач // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 44. Ч. 3. - С. 237-244. en_US
dc.description.abstract У статті висвітлено питання реалізації рівневої диференціації у навчанні математики у вищому навчальному закладі. Зазначено, що для реалізації диференційованого навчання математики треба створити систему диференційованих завдань. Виділено рівні диференційованих завдань: мінімальний (обов’язковий), середній та підвищений. Запропоновано систему вправ для диференційованого навчання математики з однієї з тем дисципліни «Вища математика». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Ялта : РВВ КГУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка і психологія;Вип. 44, Ч. 3
dc.subject рівнева диференціація en_US
dc.subject евристичне навчання en_US
dc.subject level differentiation en_US
dc.subject heuristic learning en_US
dc.title Реалізація рівневої диференціації у навчанні математики у ВНЗ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу